Quality Management

Quality Management

ხარისხის მართვის სამსახური ეფექტური მართვის სისტემით მუდმივად ზრუნავს კომპანიის სანდოობის ამაღლებაზე.

ხარისხის მართვის ეფექტური სისტემის მუშაობის ძირითადი პრინციპებია:

  • მუდმივი განვითარება
  • კლიენტთა კმაყოფილება
  • საჩივრების რაოდენობის შემცირება
  • პროცესის კონტროლი
  • კონკურენტუნარიოანობა
  • კომპანიის იმიჯის გაუმჯობესება

ხარიხსის მართვის სამსახურის მიერ მუდმივად ხორციელდება წარმოების სან-ჰიგიენური კეთილსაიმედოობის შეფასება, სურსათის უვნებლობის უზრუნველსაყოფად.

ჩვენიპროდუქციაშექმნილიადაწარმოებულიაყველაზემკაცრიხარისხისსტანდარტებისმიხედვითიმისათვისრომმოგვცესოპტიმალურიუსაფრთხოებისადამომხმარებლისკომფორტისგარანტია.

ხარისხის მართვის სამსახური თანამშრომლობს საქართველოში პირველ ISO 17025:2010 აკრედიტებული სურსათის ხარისხის ლაბორატორია - LLC Quality Lab, რომელიც ახორციელებს სურსათის უვნებლობის მოთხოვნებზე ორიენტირებულ ლაბორატორიულ კვლევებს

  • საწარმოს მიერ გამოშვებული სურსათის
  • ყველის
  • ხორცის
  • სასმელი წყლის
  • ინვენტარის ჩამონარეცხების
  • საწარმოო დანადგარ/მოწყობილობების
  • პერსონალის ხელების

ხარისხის მართვის სამსახური ახორციელებს პერსონალის ჰიგიენური სწავლებას - წელიწადში ერთხელ; (შესაბამისი სერტიფიკატის გადაცემით);

ხარისხის მართვის სამსახური ასევე ახორციელებს საწარმოს მიერ გამოშვებული სურსათის ეტიკეტების შესაბამისობის შეფასებას, ქვეყანაში მოქმედ მოთხოვნებიდან გამომდინარე;